ΚΙ ΟΜΩΣ Η ΣΩΣΤΗ ΟΡΓΑΝΩΣΗ ΜΑΣ ΑΔΥΝΑΤΙΖΕΙ

Posted by biologikoxorio 28/05/2019 0 Comment(s)

 

Οι ρυθμοί ζώης ολοένα και γίνονται εντονότεροι με αποτέλεσμα να μην υπάρχει προσωπικός χρόνος για τίποτα. Οι ώρες στη δουλεία αμέτρητες, οι υποχρεώσεις πολλές και διαφορετικές και το πρόγραμμα διατροφής φαίνεται να μην έχει θέση  και προτεραιότητα στη ζωή μας. Το μόνο πράγμα που μπορεί να δώσει λύση στο πρόβλημα μας είναι η οργάνωση γύρω από τη διατροφή μας από το να υπάρχει η σωστή ποσότητα και είδος φαγητού που πρέπει να καταναλώθεί σε κάθε γεύμα μέχρι και στη καλή διαχείρηση χρόνου και χρήματος που θα δαπανήσουμε για αυτό το σκοπό.

 

 

ΓΙΑΤΙ ΝΑ ΟΡΓΑΝΩΣΩ ΤΗ ΔΙΑΤΡΟΦΗ ΜΟΥ

  • Πετυχαίνουμε το διατροφικό στόχο των συχνών και μικρών γευμάτων μέσα στην μέρα με αποτέλεσμα να ενεργοποιεί θετικά τον μεταβολικό ρυθμό.
  • Τρώμε πιο ισορροπημένα και με λιγότερο άγχος αφού θα είναι όλα  έτοιμα χωρίς να ψαχνούμε την επόμενη λιχουδία που συχνά είναι πλούσια σε θερμιδικό περιεχόμενο
  • Συμβάλλει με θετικό τρόπο στο οικονομικό κομμάτι αποφεύγοντας τις σπατάλες σε τρόφιμα ή σνακς τα οποία δεν  χρειαζόμαστε γιατί δεν είναι μέσα στο πρόγραμμα διατροφής.
  • Αυξάνεται η ποικιλία κατανάλωσης όλων των φαγητών  μέσα από την ομάδα τροφιμών .
  • Περισσότερος ελεύθερος χρόνος για τον ευατό μας, ευκαιρία για πνευματική και σωματική άσκηση.
  • Τα τσιμπολογήματα και οι πιθανότητες να παραγγείλουμε κατί γρήγορο και ανθυγιείνο μειώνονται αφού έχουμε ήδη φροντίσει όλα τα γεύματα της ημέρας μας.
  • Η σωστή και ισορροπημένη διατροφή γίνεται πλεόν τρόπος ζώης μέσω της οργάνωσης όπου είναι μια χρήσιμη συνήθεια για τη ζώη μας.

ΚΑΛΗ ΟΡΓΑΝΩΣΗ ΤΩΝ ΓΕΥΜΑΤΩΝ

Ξεκινάμε με ένα γρήγορο έλεγχο των τροφίμων που ύπαρχουν στο σπίτι και στη συνέχεια καταγραφούμε σε λίστα τις τροφές και τα πράγματα που θα πρέπει να αγοραστούν με βάση το πρόγραμμα διατροφή μας. Επόμενο σημαντικό βήμα είναι να έχουμε φροντίσει να είμαστε φαγωμένοι πριν επισκεφτούμε κάποιο κατάστημα για τις αγορές διότι σύμφωνα με έρευνες όταν το αίσθημα πείνας είναι αρκετό αυξημένο τείνουμε να αγοράζούμε κυριώς προίοντα με αυξημένο θερμιδικό περιεχόμενο και να αγνοούμε τις πιο υγείνες επιλογές.

 Επόμενο βημάτα που συντελεί στην καλύτερη οργάνωση της διατροφή μας είναι να φροντίσουμε για προετοιμάσουμε το μεγαλύτερο μέρος των γεύματων είτε μαγειρευόντας το και στη συνέχεια αποθηκεύοντας το με βάση τις καταγραφόμενες μερίδες του διαιτολογίου μας είτε σε περίπτωση που θα παραγγείλουμε το γευμα μας ή κάποιο άλλο σνακ  μπορούμε να ενημερωθούμε σχετικά με τους καταλόγους των μαγαζιών. Οι οργανωτικές μας ικανότητες σε συνδυασμό με το κατάλληλο πρόγραμμα διατροφής για απώλεια βάρους από το Διαιτολόγο μας είναι ένας πολύ ισχυρός συνδυασμός που θα μας κάνει σίγουρα να πέτυχουμε τους στόχους μας.

 

ΠΡΩΙΝΟ

Το βασικότερο γεύμα της ημέρας αποτελείται από ένα πλουσίο και καλό πρωινό χωρίς αυτό να σημαίνει πως θα ξοδεύψουμε το πολύτιμο χρόνο μας ετοιμάζοντας το γευμα αυτό. Με καλή οργάνωση και σωστή προετοιμασία ακόμα και απο την προηγούμενη μέρα μπορούμε να καταναλώνούμε καθημερινά ένα ισορροπημένο και νόστιμό πρωινό.

Προτεινόμενο Πρωΐνο

ΟΡΓΑΝΩΣΗ

1 αυγό + 2 φρυγανιές + 1 φρούτο ή φρέσκο χυμό πορτοκάλι

Το αυγό να έχει βραστεί από το προηγούμενο βράδυ

1 κουλούρι με 1 φέτα γαλοπούλα + 1 φρούτο

Προμηθεύόμαστε το κουλούρι από την προηγουμένη μέρα και την ώρα που είναι να το καταναλώσούμε το ζεσταίνουμε ελαφρώς στη τοστερία

1 μπάρα δημητριακών + 1 φρούτο

Υπάρχουν φορές που το πρωινό δεν προλαβαίνουμε να το φάμε στο σπιτι. Μια μπάρα πάντα μέσα  στη τσάντα μας ή στο γραφειίο μας θα μας δώθεί την απαιτούμενη ενεργεία μέσω των  υδατανθράκων  για να ξεκινησουμε σωστά τη μέρα μας

 

ΕΝΔΙΑΜΕΣΑ – ΣΝΑΚ

Συνήθώς όσο και να αναγράφονται στο πρόγραμμα διατροφής τα ιδανικά σνακ που πρέπει να καταναλώσουμε μεταξύ των γευμάτων, τις περισσότερες φορές τα παραλείπουμε είτε γιατί τα ξεχναμέ έιτε γιατί πρακτικά είναι αδύνατον να κουβαλάμε στη δουλειά μας ένα φορητό μικρό ψυγειάκι. Ένα μικρό κούτι στο οποιό θα αποθηκεύονται τα αγαπήμενα μας σνακ είναι μια καλή λύση  για έχουμε πάντα στη δουλειά.

Προτεινόμενα Σνακ

ΟΡΓΑΝΩΣΗ

Αποξηραμένα φρούτα  (3-4)

Μέρα παρά μέρα εφοδιάζούμε το κουτί αυτό με τα σνακ που μας λείπουν. Με αυτό το τρόπο έχουμε πάντα υγείνα σνακ και ενδιάμεσα γεύματα μεταξύ των κύριων γευμάτων, συμβάλλει σε μια πιο ισορροπημένη διατροφή που χαρακτηρίζεται από ποικιλία

3-4 φρούτα εποχής

Ανάλατους ξηρούς καρπούς ( 1 χούφτα)

Μπάρα δημητριακών

 

ΜΕΣΗΜΕΡΙΑΝΟ & ΒΡΑΔΙΝΟ

Ακόμα και στη δουλειά, υπάρχουν εύκολες λύσεις ώστε να έχουμε πάντα ενα υγιεινό  γεύμα από το σπίτι ή κάτι απ’ έξω αποφεύοντας να παραμείνουμε νηστικοί  και να μας πιάσει βραδινή υπερφαγία.

Προτεινόμενο Μεσημεριανό Γέυμα

ΟΡΓΑΝΩΣΗ

Κοτόπουλο με πατάτες + Σαλάτα τριμμένο καρότο

 

Κρύα μακαρονοσαλάτα με τυρί cottage +  ωμά ή ψητά

 

Καλή προετοιμάσία και μαγείρεμα από το προηγούμενο βράδυ. Σώστη μερίδα και τοποθετείται στα ειδικά σκέυη αποθήκευσης  φαγητού.

Όταν παραγγέλνουμε σαλάτα

 

 

 

 

 

 

 

ΠΡΟΣΟΧΗ στις σως, στα τυριά και στα αλλαντικά. Ζητάμε σε ξεχωριστά δοχεία τα παραπάνω καθώς αυτά τα τρόφιμα μας προσφέρουν αρκετές θερμίδες και λιπαρά.

Προτεινόμενο Βραδινό Γεύμα                    

ΟΡΓΑΝΩΣΗ

Κοτόπουλο με σαλάτα μαρούλι +ρόκα

Με το μεσημεριανό κοτόπουλο που έχει περισσέψει φτιάχνούμε γρήγορα την αγαπημένη μας σπιτική σαλατα με ντρέσινγκ με 1κ.σ. ελαιόλάδο γιαούρτι 2% λιπαρών και φρεσκοστημένο χυμό και ξύσμά λεμονιού

 

Ομελέτα με ψητά λαχανικά

Ότι ωμό λαχανικό έχει περισσέψει στο τέλος της εβδομάδας το αξιοποιούμε προσθέτοντας στην ομελέτα.

 

Ευχαριστούμε για το άρθρο

 

Τα Διαιτολογικά Γραφεία Θαλή Παναγιώτου
Δασκαρόλη 67,   Γλυφάδα , Τηλ.: 210 9960989
Σωρού 3-5 ,        Μαρούσι , Τηλ.: 211 1117688
www.thalispanagiotou.grallazwdiatrofi.gr
 
 
 

 

 

Leave a Comment