Νηστεία με παιδιά

Posted by biologikoxorio 27/03/2019 0 Comment(s)

Η νηστεία της Σαρακοστής έχει ήδη ξεκινήσει για κάποιους… Όταν όμως στο σπίτι υπάρχουν παιδιά, η διαδικασία της νηστείας γίνεται ακόμη πιο δύσκολη. Το Διαιτολογικό Γραφείο Θαλή Παναγιώτου συμβουλεύει για μία διατροφή πλούσια σε θρεπτικά συστατικά που θα «αποτοξινώσει» μεν την οικογένεια, χωρίς όμως να προκαλέσει κούραση και κυρίως, γκρίνια...

Προετοιμάζουμε τα παιδιά για μία εβδομάδα διατροφικών εκπλήξεων

Μιλήστε στα παιδιά για τα διατροφικά οφέλη της νηστείας και παρουσιάζετε την κάθε μέρα στο μεσημεριανό τραπέζι ως μία έκπληξη.

Παίζουμε με τα χρωματιστά πιάτα

Εμπλουτίστε το νηστίσιμο μενού με πολλά λαχανικά για την πρόσληψη των απαραίτητων θρεπτικών συστατικών. Προτιμήστε τα ωμά λαχανικά, που διατηρούν όλες τις βιταμίνες! Θέστε την πρόκληση στο παιδί σας να «χρωματίσει» το πιάτο του με όσο το δυνατόν περισσότερα λαχανικά ή φρούτα (ανάλογα με την ώρα του γεύματος).

Αυξάνουμε την ποσότητα των φρούτων

Φροντίστε να καταναλώνετε τουλάχιστον τρία μικρά γεύματα φρούτων καθημερινά. Για ν’ αλλάξετε γεύση, μπορείτε να τα απολαύσετε κι ως επιδόρπιο με λίγο μέλι και κανέλα.

Αλλάζουμε τις συνταγές

Διαλέξτε τις πιο αγαπημένες συνταγές των παιδιών και τροποποιήστε τις με μερικές «νηστίσιμες» αλλαγές.

Αντικαταστήστε το κρέας με άλλες πρωτεϊνες

Το παιδί έχει ανάγκη από τα θρεπτικά συστατικά που του προσφέρει το κόκκινο κρέας. Επομένως πρέπει να βρούμε εκείνες τις τροφές, που θα του συμπληρώσουν το κενό των ημερών χωρίς κρέας. Τέτοιες είναι οι φακές, τα δημητριακά, το ρύζι, η κινόα, οι ξηροί καρποί, η βρώμη.

Leave a Comment