Προετοιμάζουμε το σώμα μας για τις διατροφικές «ατασθαλίες» των γιορτών

Posted by biologikoxorio 11/12/2018 0 Comment(s)

Οι επίσημες αργίες από την εργασία μας για τα Χριστούγεννα είναι και οι δικαιολογημένες «αργίες» από τη διατροφή μας. Τις ημέρες των γιορτών απολαμβάνουμε το φαγητό χωρίς στερήσεις αλλά με μέτρο! Τι σημαίνει αυτό πρακτικά;

 

  1. Το μεσημέρι πριν το ρεβεγιόν φροντίζουμε να καταναλώσουμε ένα πιο ελαφρύ γεύμα, όπως είναι μία σαλάτα ή ένα γιαούρτι με πίτουρο βρώμης και μία κουταλιά μέλι.
  2. Στο ρεβεγιόν χωρίζουμε το πιάτο μας σαν μία νοητή πίτα σε τρία κομμάτια. Το μεγαλύτερο το αφήνουμε για την πρωτεϊνη, το αμέσως επόμενο για τη σαλάτα μας (κατά προτίμηση ωμή πράσινη ή βραστά/ ψητά λαχανικά) και αφήνουμε κι ένα μικρό κομμάτι της τάξεως του 20% του συνόλου για τα συνοδευτικά αμυλούχα του τραπεζιού/ μπουφέ.
  3. Προσοχή δε μένουμε νηστικοί μέχρι το γιορτινό τραπέζι, αλλά διατηρούμε τον μεταβολισμό μας σε εγρήγορση καταναλώνοντας μικρά και συχνά γεύματα (π.χ. ένα φρούτο) κάθε τρεις ώρες.
  4. Καταναλώνουμε ελεγχόμενες ποσότητες αλκοόλ.
  5. Εμπλουτίζουμε τα γεύματα της ημέρας με αποξηραμένα φρούτα χωρίς προσθήκη ζάχαρης, λαχανικά και ανάλατους ξηρούς καρπούς.
  6. Προσέχουμε την επαναληψιμότητα στο τραπέζι. Η ποσότητα είναι απολαυστική εφόσον δεν ξεπερνάει τα όρια του κορεσμού.

 

Οι μέρες των Χριστουγέννων θέλουν να είμαστε χαρούμενοι, εορταστικοί και κοινωνικοί. Αυτή η κοινωνικότητα προϋποθέτει και τη συμμετοχή μας στην απόλαυση και το μενού του τραπεζιού. 

Ευχαριστούμε για το άρθρο

Τα Διαιτολογικά  Γραφεία Θαλής Παναγιώτου
Δασκαρόλη 67,   Γλυφάδα , Τηλ.: 210 9960989
Σωρού 3-5 ,       Μαρούσι , Τηλ.: 211 1117688

www.allazwdiatrofi.gr

Leave a Comment